maanantai 13. helmikuuta 2012

Matka pieneen, suureen maailmaan alkaa

Reilu vuosi sitten toteutin pitkäaikaisen haaveeni ja ostin itselleni nukkekodin. Tilasin sen Porvoosta, Riimikosta.


Tästä alkoi mielenkiintoinen seikkailu pieneen, suureen maailmaan. Olen viettänyt tuntikausia selaten blogeja, nettikauppoja, Googlen kuvahakua ja ihmetellyt, kuinka paljon taitavia ja mielikuvitusrikkaita ihmisiä maailma on täynnä.Ja ihan samalla tavalla minulle on käynyt kuin tuhansille muille: silmä näkee hammastahnatuubin korkissa maljakon, froteepyyhkeessä nurmikon ja epämuodikkaassa rihkamakorussa valtavan määrän hajuvesipulloja.


Olen saanut muiden blogeista paljon ideoita ja opastusta pienten asioiden tekemiseen. Toivon, että joku saa innoitusta, ehkä vinkkejäkin, tästä blogistani.My first dollhouse, bought in November 2010. This miniatyre world took me totally...























2 kommenttia:

  1. onpa upea talo, siniset ikkunanpielet ja ovi ♥
    Tässä kodissa on lämmin tunnelma!

    VastaaPoista
  2. Nythän minä sen vasta hoksasin, että olen noin 15 vuotta sitten kopioinut itse tehtyyn talooni mallia juuri tällaisesta talosta kuin sinulla :)

    Minulla oli tuolloin pieni netistä löytynyt, tulostettu kuva ja siitä yritin mittailla mittasuhteita. Olisipa kiva tietää tuon talosi mitat, siis että onko yhtään samankokoinen. Sisäkuvaa en tuolloin nähnyt, vain ulkokuvan. Siitä varmaan johtuu, että omassani olen tehnyt takaseinän avattavaksi. En äkännyt, että kuisti voisi kulkea etuseinän mukana. Eipä olisi kyllä tainnut kovalevyni (tai MDF) välttämättä sitä kestääkään.

    Nukkekotitarvikkeiden hamstaus on alkanut, mutta pähkäilen vieläkin, että remontoinko tuota taloa vai teenkö uuden.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!